Jawatan Kosong Juruukur Bahan dan Pengurusan Murid Universiti Pendidikan Sultan Idris 2014

Posted on


Universiti Pendidikan Sultan IdrisUniversiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI), satu- satunya Universiti Pendidikan di Malaysia dengan ini mempelawa warganegara Malaysia yang berkelayakan menyertai kami meneruskan kebitaraan dengan mengisi jawatan – jawatan seperti tersenarai. Pemohon boleh mula mengisi jawatan tersebut pada 12 NOVEMBER 2014 (RABU)

1     PENOLONG JURUUKUR BAHAN (TETAP)     JA29     1

SYARAT LANTIKAN
. Sijil dalam bidang ukur bahan yang diiktiraf oleh kerajaan daripada politeknik-politeknik tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya; atau [ Gaji Permulaan: RM1,418.00 ] Diploma dalam bidang ukur bahan yang diiktiraf oleh kerajaan daripada institusi-institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya. [ Gaji Permulaan: RM1,826.02 ] Calon bagi lantikan hendaklah memiliki kepujian dalam subjek Bahasa Melayu pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh kerajaan.

2     PEMBANTU PENGURUSAN MURID (KONTRAK)     N17     2

SYARAT LANTIKAN
Sijil Pelajaran Malaysia atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh kerajaan; dan Calon bagi lantikan hendaklah memiliki kepujian dalam subjek Bahasa Malaysia/Bahasa Melayu (termasuk lulus Ujian Lisan) pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh kerajaan.

Cara Memohon:

Calon-calon yang ingin memohon jawatan di Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI) perlu mendaftar untuk mempunyai akaun dengan Online Job Application ini.

TARIKH TUTUP PERMOHONAN: 28 NOVEMBER 2014 (JUMAAT)

Advertisement:
http://bsm.upsi.edu.my/index.php?option=com_content&view=article&id=90

Leave a comment